Donnerstag, 14. November 2013

Und mal wieder... die YouTubies!

In unregelmäßiger Folge veröffentliche ich ja hier immer mal wieder ein paar Links zu (meist YouTube-) Videos, die mir zusagen, gefallen und die ich Euch gerne weiter geben wollte.
So there we go!

Every now and then I offer you some new songs and Make Up Tutorials, I found on YouTube. So here we go! You see all songs or tutorials linked above in between the German text.

Als Erstes widme ich mich mal wieder dem Thema Musik.
Tyler Ward war im Oktober auf Deutschland-Tour und zusammen mit Alex Goot veröffentlichte er hier ein interessantes Acoustic-Cover zu Rihannas "Umbrella".
Und hier sein neuester Streich "Trench Coat Angel!, schöne Ballade mit schönem Text! 

First I´ll show you some music links.
Tyler Ward has been touring Europe in October and November. You can hear him first together with Alex Goot with an interesting acoustic cover of Rihannas "Umbrella" and next with his latest song, "Trench Coat Angel", a wonderful ballad with beautiful lyrics.


Sehr cool finde ich auch die Acoustic Version von "Closer" der beiden Schwestern Tegan & Sara (ich liebe ihre Frisuren!!! :D ), auf die ich so mehr oder weniger beim Herumzappen auf YouTube entdeckte...

When I was zapping through some music videos on YouTube I found this very cool acoustic version of "Closer" from the sisters Tegan & Sara (I sooo love their hairstyles!! :D )...

Bryan Ellis schrieb mich dieser Tage auf meinem YouTube-Channel an und sandte mir dieses Video, "SHE", mit, ich finde den Song schon ziemlich heiß, muß ich sagen und ich bin gespannt, ob man von Bryan noch mehr hören wird!

Bryan Ellis contacted me on my YouTube-channel last Sunday and sent me some video of his, "SHE". I think this song´s pretty hot and am looking forward to hear more from Bryan.
Bei Musikvorstellungen fehlen bei mir nie die Reload Sessions aus Großbritannien, bei denen meist britische Künstler Cover und Originalsongs vorstellen und wo man immer wieder wahre Gesangsperlen finden kann!
Hier zuerst Trevor Francis, der ein Cover von Jodeci, "Come and Talk to Me", mit fantastischer Stimme vorträgt.

I always have to mention the wonderful Reload Sessions fom Great Britain! Mainly british artists present their original songs and covers and I always find new real gems!
First Trevor Francis, who covers Jodecis "Come and Talk to Me" with such a fantastic voice...


Wow! Ungewöhnliche Stimme, schöner Song: "Free" von Martin Luke Brown. 

Wow! Another unusual but great voice with a really beautiful song: Martin Luke Brown with the cover song "Free".

Bei diesem Song bekomme ich Gänsehaut, wenn die drei Ladies Mutya, Keisha und Siobhan (ehemals Sugababes) den Refrain dreistimmig singen: "No Regrets", ihr Originalsong im neuen Gewand.

It gives me the heebie-jeebies when I hear the three Ladies Mutya, Keisha and Siobhan - formerly known as the "Sugababes" - doing the refrain for three voices: "No Regrets", their own original song in a new "look".

Und ich liebe die Reload Sessions dafür, dass ich immer wieder neue Künstler und somit Rohdiamanten kennen lerne, wie hier Carrie Haber mit ihrem Originalsong "Size of the Moon".

I so love the Reload Sessions for showing me new artists who are real rough diamonds. Some diamond I Found is Carrie Haber with her new original "Size of the Moon".

Auch Laura Zocca mit ihrer schönen, klaren, sanften Stimme möchte ich hier mal wieder vorstellen: "Still Into You", einem Cover der Band Paramore.  

Another British lady with a clear, soft, beautiful, gentle voice is Laura Zocca. She here performs "Still Into You" from Paramore.

Ein weiterer, talentierter Engländer gefällig? There you go: Laurence0802 mit dem Tyga & Justin Bieber-Cover zu "Wait For A Minute".

You still want another talented guy from Great Britain? Okay! Listen to Laurence0802 with his Tyga & Justin Bieber-cover "Wait For A Minute".

Auch den jungen, talentierten Sebastian Winter erwähnte ich hier schon öfter. Hier in einer wirklich schönen Collabo und einem Cover von Dan + Shay, "19 You + Me".

Now let´s get back to Germany and a young, but also talented and gifted musician, Sebastian Winter. Here with a beautiful collaboration and a cover to Dan + Shay´s "19 You + Me".


Und zum guten Schluß wieder zurück in die USA zu einer weiteren, jungen Sängerin: vChenay. Ihr erstes Album wird bald heraus kommen, einer der dort enthaltenen Songs, "I Am The Unicorn". 

And now finally some young lady from the United States: vChenay. Her first album is coming out soon, so listen to on eher new songs, "I Am The Unicorn".
Und nun schnell rüber ins "Kosmetikstudio"!

So far for the music, now let´s get pretty!

Pixiwoo schminkt hier ein Make Up rein nur mit M.A.C.-Produkten, das sie Rihannas Look nachempfunden hat. Das Video ist auf Englisch, also genau richtig zum Üben, da sie in herrlichstem Britsh English spricht, welchem ich einfach stundenlang zuhören könnte!  :D

Pixiwoo is doing a Rihanna-make up based on M.A.C.-products. I so love her British accent I could sit and listen to her for hours!

Ab und an stoße ich noch auf die "Beauty Minute" von L´Oréal,  hier seht Ihr den Teenage Glow Look, natürlicher gehalten im Gesicht, dafür dürfen die Nägel etwas ausgefallener "knallen".

Every now and then I see another quite interesting "Beauty Minute", here is a so called "Teenage Glow Look", it´s quite natural in the face so the nails are gaudy instead.

Und hier zeigt Miriam Jacks den 80´s Look in einem kurzen Tutorial.

Here Miriam Jacks from the L´Oréal-"Beauty Minute" shows some 80´s-inspired make up-look.

Und "Beauty Minute", die Dritte: hier schminkt Miriam Jacks Mitternachtsblaue Augen... sehr schön...

And the third episode of "Beauty Minute": here you can see a tutorial of a Midnight Eyes-Make Up. All "Beauty Minute"-videos are in German. You might see how the looks are done though pretty clearly...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Dieser Beitrag muß vom Moderator noch freigeschaltet werden